Kundhanteringslösningar (CRM)

Lösningar för marknadsföring, kundtjänst och säljstöd. Vi hjälper dig med ditt CRM-stöd och integrerar med dina digitala kanaler.

Från att förr vara en ”stand alone-lösning” har CRM-systemet i dag blivit en central del av verksamheten, fullt integrerad med andra IT-system och digitala kanaler.

Idag är det viktigare än någonsin att inte tappa kvalitet eller tid i arbetet med sina kunder. Därför hjälper vi dig att integrera CRM-systemet med dina digitala kanaler, ekonomisystemet eller andra verksamhetssystem. Med vår masterdatalösning Match ser vi till att kundinformationen, som ofta är utspridd i flera IT-system, synkroniseras för att få en enad kundbild.

Vi har erfarenhet från olika CRM-system, men Microsoft Dynamics CRM och Sugar är de plattformar vi använder främst.

Våra tjänster spänner från verksamhetsanalys och verktygsval till applikationsutveckling, integration och förändringsledning. Vi har hjälpt industriföretag att utveckla sin offerthantering, tjänsteföretag att effektivisera sin medlemshantering och mediaföretag att förbättra sin sälj- och orderhanteringsprocess.

MS Gold logo

XLENT är både Microsoft Dynamics CRM Partner och Sveriges första Microsoft Dynamics Gold Cloud CRM Partner. Med funktionerna för kundengagemang i Microsoft Dynamics kan företag skapa långsiktiga relationer med sina kunder genom att leverera förstklassiga kundupplevelser som baseras på kunskap och förtroende. Läs gärna mer om Microsoft Dynamics CRM

Print

XLENT är Advanced Partner med SugarCRM. SugarCRM gör det möjligt för företag att skapa extraordinära kundrelationer med de mest innovativa, flexibla och prisvärda CRM-lösningarna på marknaden. Deras lösning fokuserar på användaren och verktyget ger användarna rätt information vid rätt tidpunkt för att förbättra kundupplevelsen. Läs gärna mer om SugarCRM

 

Med modern robotteknik blir det enklare för OBOS-banken att expandera och att ge kunderna en bättre upplevelse

Referens/

Med modern robotteknik blir det enklare för OBOS-banken att expandera och att ge kunderna en bättre upplevelse

Med utmaningen att växa och öka antalet kunder utan att i samma utsträckning behöva utöka personalstyrkan, det hjälpte vi OBOS-banken med genom vår kunskap inom automation och robotlösningar.

Satsning på ökad kunddialog

Referens/

Satsning på ökad kunddialog

XLENT har hjälpt SATS att bygga årets bästa tränings- och hälsosajt.